Am un mesaj special pentru tine!

    

 Eu sunt Domnul,Dumnezeul tau!Ma voi ingriji de toate de toate problemele tale.Increde-te in Mine si vei avea pace si reusita deplina!
  Daca se intampla sa-ti trimita cel rau o situatie in care nu te poti descurca,nu fi ispitit s-o rezolvi singur tu insuti.Schimba-i adresa si trimite-o,la randul tau,in cutia Mea de scrisori!Asteapta cu rabdare raspunsul,care va veni exact atunci cand vei avea nevoie.
  Oadara ce Mi-ai incredintat problema Mie,nu te mai gandi la ea si nu fi ispitit s-o iei inapoi.Gandindu-te sau impovarandu-te cu ea,nu-ti va aduce nicio rezolvare.
  Daca este o situatie pe care crezi ca esti s-o rezolvi,te tog,consulta-Ma in rugaciune,ca sa fii sigur ca ai gasit rezolvarea ideala.
  Pentru ca Eu nu dorm,nici nu atipesc,nu este nevoie ca tu sa nu dormi noaptea.Odihneste-te copilul Meu!Daca ai nevoie sa Ma contactezi ,Eu ma aflu doar la o distanta de rugaciune.
  Predandu-Mi Mie problemele tale si umbland pe caile Mele,toate lucrurile iti vor merge bine si vei fi fericit.Caci Eu am ganduri de pace cu privire la tine,ca sa iti dau un viitor si o nadejde.Te iubesc cu o iubire vesnica,de aceea iti pastrez bunatatea Mea!

  

                                        Cu dragoste,Isus

2 comentarii (+add yours?)

  1. costin84
    Iun 29, 2008 @ 18:48:01

    Mirific.Am un raspuns care sper sa nu te deranjeze ca seamana un pic cu al tau.:)

    Tata drag care esti in ceruri,

    Iti multumesc ca cea mai mare pasiune a ta este transformarea mea.Iti multumesc ca am inteles ca circumstantele potrivnice ale vietii mele imi demonstreaza ca sunt copilul Tau.Te rog sa ma ierti ca de atatea ori ma razvratesc si ma impotrivesc dorintei Tale de a ma schimba.Las problemele mele in mana Ta si sunt dispus sa invat tot ce doresti sa imi arati.Sunt gata sa accept sa schimbi in viata mea tot ce Tu crezi ca trebuie schimbat.Iti multumesc ca ma iubesti atat de mult si ca doresti sa ma schimbi.Te rog toate acestea in numele lui Isus Hristos si-a Duhului Sfant Amin.

    Răspunde

  2. Balauca Claudia
    Iun 29, 2008 @ 21:04:49

    Frumoasa si sincera rugaciunea ta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

