ASADAR,CAND DORESTI SA TE CASATORESTI…

Toate isi au ,,vremea lor” si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui(Eclesiastul 3:1),asadar si ,,iubitul isi are vremea lui”(Eclesiastul 3:8).Deci,exista o vreme cand te indragostesti si cand vei darui candva inima ta.Aceasta vreme este potrivita atunci cand poti spune,,da”unei persoane,asumandu-ti obligatiile care iti revin fata de persoana respectiva.

  Solomon spune:,,Nu starniti,nu treziti dragostea,pana nu vine ea”(Cantarea Cantarilor 3:5,pana nu esti pregatit de casatorie.Prin aceasta inteleg ca trebuie sa-ti termini studiile si sa fi in stare sa preiei obligatiile ce rezulta dintr-o casatorie:esti gata sa renunti la libertate si la avantajele pe care ti le ofera viata de a fi singur.Trebuie sa intelegem  ca,exista pericolul de a te lasa atras in anumite situatii,de a te indragosti inainte de casatorie.De aceea,inainte de a lasa sentimentele sa ne compleseasca,trebuie sa ne punem intrebarea:SUNT GATA PENTRU ACEASTA?VREAU SA TRAIESC PENTRU RESTUL VIETII CU ACEASTA PERSOANA?A-ti pastra inima nu inseamna ca ai putea impiedica faptul sa te simti atras de o anumita persoana.

  Involuntar suntem atrasi de sexul opus.Cu totii suntem oameni daruiti de Dumnezeu cu sentimente si dorinte omenesti.In situatii ca aceasta,este riscant sa iei hotarari pripite si sa lasi sentimentele sa vorbeasca inaintea ratiunii.Pune-ti intrebarea:ESTE PRIETENIA MEA FOLOSITOARE RELATIEI MELE CU ISUS?

               SUNT EU GATA PENTRU CASATORIE?SAU ACCEPT ACEASTA PRIETENIE NUMAI PENTRU CA SUNT ATRAS/A?

   Daca accepti aceasta prietenie doar pentru ca esti atras/a,inseamna ca ti-ai daruit inima inainte de vreme.

  A iubi este ideea lui Dumnezeu si implica acea dragoste care se daruieste celuilalt si vrea sa-l faca fericit.

   Daca vei lua aminte,vei cere,te vei ruga,vei cauta sa umbli cu intelepciune,atunci vei intelege frica de Domnul si vei gasi cunostinta lui Dumnezeu cu privire la partenerul tau de viata.Ideea casatoriei vine de la Dumnezeu,ramane ca eu si tu sa intelegem cui trebuie sa ne oferim inimile.Si mai presus de toate sa ascultam de sfatul parintilor nostrii si sa ne rugam intocmai ca in randurile de mai jos…..

Rugaciunea unui tanar…

 

Doamne,ajuta-ma sa inteleg ca parintii mei nu pot fi intotdeauna de acord cu parerile mele.
Ajuta-ma sa apreciez raspunderea care si-au asumat-o pentru educatia mea.
Ajuta-ma sa fiu o bucurie pentru parintii mei.
Ajuta-ma sa inteleg ca parintii mei au o responsabilitate in ceea ce ma priveste.Ajuta-ma sa le accept sfatul si ajutorul.
Ajuta-ma sa nu-i compar pe parintii mei niciodata cu parintii prietenilor mei.
                                                                 Ajuta-ma sa-mi indeplinesc obligatiile mele casnice si sa ma bucur de timpul petrecut impreuna cu parintii mei.
   Ajuta-ma sa le dau prilejul parintilor mei sa-mi arate adevaratele lor sentimente.
   Ajuta-ma sa Te cunosc drept cerescul meu Tata iubitor.

                                                                      Amin!              

                                                                 

 

                      

7 comentarii (+add yours?)

  1. costin84
    Iul 03, 2008 @ 14:47:33

    Mmm…da.
    Sincer cuprinzator articol.
    Asa este,de multe ori ne lasam dusi de val si atractiile apar inopinant.
    Tentatia e mare,la fel ca si trairile in prezenta ei sau a lui…..

    E xact cum spunea si Solomon ,,Nu starniti,nu treziti dragostea,pana nu vine ea”.
    Complexitatea subiectului provoaca la dezbateri si asta e un lucru foarte bun.
    Felicitari,faci o treaba super…!!!

    Răspunde

  2. iulia
    Iul 09, 2008 @ 14:00:48

    super! foarte interesant…veleitati de „mica scriitoare”!

    Răspunde

  3. loredana
    Iul 17, 2008 @ 19:24:19

    da imi place enorm articolul tau…dintre toate chiar ma impresinat cel mai mult…nu ca celelalte nu ar fii interesante dar …stii ai atins un punct sensibil! esti o scriitoare pe cinste!bravo!

    Răspunde

  4. costin84
    Iul 17, 2008 @ 19:44:53

    Bravo LOREDANA.Vad ca ai ochiul format.
    Si la fel ca tine am zis si eu.Insa ce ma bucura cel mai mult este cand vad ca si altii descopera ce treaba excelenta si ce articole cu profunzime face Claudia.Bravo ei.

    Răspunde

  5. Balauca Claudia
    Iul 17, 2008 @ 20:21:52

    Intradevar e un punct sensibil acest subiect….dar intrebarea mea este cum va descurcati voi la acest capitol?Si cat tineti voi cont de ceea ce e scris mai sus?

    Răspunde

  6. Simona
    Iul 18, 2008 @ 11:44:36

    Poi…tinand cont de faptul ca stiu de acest articol…vreau doar sa adaug ca acest subiect este unul dintre cele mai delicate din cate am intalnit…e important,extrem de immp cui daruim inima,mintea,si gandirea inainte de casatoriei..carui baiat…sa dea Domnul ca fiekre tanar sa aiba intelepciunea sa aleaga bine partenerul de viata!Amin!

    Răspunde

  7. giovanni
    Iul 19, 2008 @ 20:10:57

    interesant,foarte adevarat..felicitari pt articolul tau

    Răspunde

Lasă un răspuns

