Din creatia lui Dumnezeu

…Curcubeu pentru tine….

…draga cititorule…

Stand intr-o zi afara,in asfintit,am avut ocazia sa fac aceste doua poze…

Privind in asfintit la acest curcubeu…am meditat la insemnatatea acestuia pentru pamantul nostru…iar gandul m-a purtat catre urmatoarele:

Oamenii de stiinta spun cu privire la CURCUBEU urmatoarele:CURCUBEUL ESTE UN FENOMEN OPTIC SI METEOROLOGIC CARE SE MANIFESTA PRIN APARITIA PE CER A UNUI SPECTRU DE FORMA UNUI ARC COLORAT ATUNCI CAND LUMINA SOARELUI SE REFRACTA IN PICATURILE DE APA DIN ATMOSFERA.DE CELE MAI MULTE ORI CURCUBEUL SE POATE OBSERVA DUPA PLOAIE,CAND SOARELE ESTE APROPIAT DE ORIZONT…

Oamenii incearca tot felul de explicatii la fenomenele care se petrec in natura…dar mai dinainte ca oamenii sa se intrebe si sa gaseasca o explicatie logica Dumnezeu a explicat in Scriptura ce este CURCUBEUL…si inca atat de frumos…

Pentru ca nu cumva strângerea norilor si cãderea ploii sã-i umple pe oameni de o groazã continuã, Domnul a încurajat familia lui Noe printr-o fãgãduintã: „Fac un legãmânt cu voi cã” nu va mai veni potop ca sã pustiascã pãmântul” Curcubeul Meu, pe care l-am asezat în nor, el va sluji ca semn al legãmântului dintre Mine si pãmânt. Când voi strânge nori deasupra pãmântului, curcubeul se va arãta în nor; si Eu Îmi voi aduce aminte de legãmântul dintre Mine si voi si dintre toate vietuitoarele de orice trup; si apele nu se vor mai face un potop, ca sã nimiceascã orice fãpturã. Curcubeul va fi în nor; si Eu Mã voi uita la el ca sã-Mi aduc aminte de legãmântul cel vesnic dintre Dumnezeu si toate vietuitoarele de orice trup de pe pãmânt” (Gen.9,11.13-16).

Cât de mari sunt mila si îndurarea lui Dumnezeu fatã de fãpturile Sale gresite, atunci când aseazã curcubeul cel frumos în nori, ca un semn al legãmântului Sãu cu oamenii! Domnul declarã cã, atunci când va privi curcubeul, Îsi va aminti de legãmântul Sãu. Aceasta nu vrea sã spunã cã El uitã vreodatã, dar El ne vorbeste în limbajul nostru, ca sã-L putem întelege mai bine. A fost planul lui Dumnezeu acela ca, atunci când copiii generatiilor ce urmau sã vinã aveau sã întrebe ce înseamnã arcul acela frumos care îmbrãtiseazã cerul, pãrintii lor sã le povesteascã istoria potopului, spunându-le cã Cel Prea Înalt a fãcut arcul curcubeului si l-a asezat în nori, ca o asigurare a faptului cã apele nu vor mai acoperi niciodatã pãmântul. Astfel, din generatie în generatie el va da mãrturie despre iubirea divinã fatã de om si îi va întãri încrederea în Dumnezeu.

În cer, ceva asemãnãtor curcubeului înconjoarã tronul si împodobeste capul lui Hristos. Profetul spune: „Ca înfãtisarea curcube-ului, care stã în nor într-o zi de ploaie, asa era si înfãtisarea acestei lumini strãlucitoare, care-L înconjura. Astfel era arãtarea slavei Domnului” (Ezech.1,28). Vizionarul Ioan declarã: „Iatã cã în cer era pus un scaun de domnie, si pe scaunul acesta de domnie sedea Cineva” si scaunul de domnie era înconjurat cu un curcubeu ca o piatrã de smaragd la vedere” (Apoc.4,2.3). Când omul, prin marea lui nelegiuire, cheamã asupra sa judecata divinã, Mântuitorul, mijlocind la Tatãl în favoarea lui, aratã spre curcubeul din nori si la curcubeul din jurul tronului si la cel de deasupra capului Sãu, ca un semn al milei lui Dumnezeu fatã de pãcãtosul pocãit.

De asigurarea datã lui Noe cu privire la potop Dumnezeu Însusi a legat una dintre cele mai pretioase fãgãduinte ale harului Sãu: „Dupã cum am jurat cã apele lui Noe nu vor mai veni pe pãmânt, tot asa jur cã nu Mã voi mai mânia pe tine si nu te voi mai mustra. Pot sã se mute muntii, pot sã se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine si legãmântul Meu de pace nu se va clãtina, zice Domnul, care are milã de tine” (Is.54,9-10). PP.cap 8 E.G.W

Sa-i multumim Domnului pentru creatia Sa…si pentru   legamantul pe care il face zi de zi cu noi…

Tu pentru ce ii multumesti lui Dumnezeu?


3 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Aug 03, 2008 @ 14:11:06

    Ce bine a iesit curcubeul!!! De fiekre data cand ma uit la el,ma gandesc la Dumnezeu,si la promisiunea lui,ca nu va mai da potop ca si acela de la inceput…Ce mare Dumnezeu avem!

    Răspunde

  2. loredana
    Aug 03, 2008 @ 14:55:47

    e superb! de fiecare data cand il vad parca mi se insenineaza inima si sufletul! simt o fericire in adancul sufletului meu…
    e uimitor Dumnezeu!

    Răspunde

  3. Daniela
    Aug 03, 2008 @ 15:02:57

    Da intadevar Dumnezeu e mare, indurator si milos cu noi! Binevoitor cu omul si isi tine fagaduinta, ce a promis va face! Dumnezeu e bun cu mine prin faptul ca a murit pt pacatele mele ca eu sa am iertare de toate pacatele mele, si a inviat ca eu sa am viata vesnica alaturi de El in cer. Vine o zi cand El ne va lua la El pt veci. Dumnezeu sa te binecuvanteze cu sanatate Claudia!!!!!!!!!!!! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

