AUTENTICITATEA

,,Era odata un vrabioi care vroia sa fie ca un paun.Era foarte impresionat de mersul mandru al pasarei,de coada extraordinara.

,,Si eu vreau sa fiu ca paunul”isi spuse vraboiul.Astfel ca isi intindea in sus gatul ,inspira adanc astfel incat pieptul lui mic sa se largeasca,isi rasfira coada si incerca sa se miste la fel de elegant cum il vazuse pe paun.Se simtea grozav de mandru.Dar,dupa ce facu asta o vreme simtea ca noua postura il solicita intens si il obosea:il durea gatul si picioarele si era mai rau ca celelalte pasari:mierle,canari,rate,toate radeau de VRABIOIUL-PAUN.

Intr-o zi obosit si chinuit ,si-a zis:,,NU-MI PLACE JOCUL JOCUL ACESTA.M-AM SATURAT SA FIU PAUN.VREAU SA MA PORT DIN NOU CA O VRABIE”.Dar cand  a vrut sa alerge din nou ca o vrabie nu reusi.In loc de fuga incepu sa topaie si nu putu face nimic altceva.Si se spune ca asa au inceput vrabiile sa topaie…”

CE INSEAMNA SA FI AUTENTIC?

1.A FI AUTENTIC=a fi onest cu tine eliminand mastile,neincrederea

2.A FI AUTENTIC=a vedea frumusetea interioara

3.A FI AUTENTIC=a trai fericirea neconditionat

A nu fi autentici creeaza un zid.Insa,,cu cat zidul se inalta tot mai sus,nu-mi mai vad adevarata fiinta…Ma mandresc cu zidul acesta maret si il tencuiesc cu pulbere si nisip sa nu mai ramana nici cea mai mica gaura in acest nume:iar ca rasplata pentru osteneala nu-mi mai vad adevarata fiinta.”TAGORE

CAUTA AUTENTICITATEA!

Intrebarea e:,,SA MA SCHIMB?SAU SA FIU EU INSUMI?

Raspunsul:FIIND TU INSUTI TE SCHIMBI!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Alex
    Aug 04, 2008 @ 18:36:04

    foarte frumos si foarte adevarat acest articol. Domnul sa ne ajute sa fim autentici.

    Răspunde

  2. Alex
    Aug 04, 2008 @ 18:36:29

    aaaa uitasem: Imi place noua thema de la blog.

    Răspunde

  3. costin84
    Aug 04, 2008 @ 22:34:17

    Buna morala.
    Sa sti ca am invatat ceva din aceste articol.
    Sper ca Domnul sa sa-mi dea intelepciune si sa nu uita cine sunt,unde ma aflu si care ste rolul meu.
    Eu sunt eu si atat.
    Felicitari……………….

    Răspunde

Lasă un răspuns

