Atentie baieti!

Lovitura de trasnet,mister,farmec,si incep sa-ti fuga ochii,mai in gluma sau mai in serios,probabil ca nu ti-e indiferent ce se ascunde in spatele unui zambet frumos,a unei miscari gratioase….Dar e important sa stii ce tip de femeie se ascunde in spatele acestui zambet.Si acum ATENTIE:

1.Femeia copil

Este delicata,dragalasa,vesela,avand un chip de ingeras,fire emotionala DAR PARE SI NEAJUTORATA SIMTIND NEVOIA UNUI PARTENER CARE SA AIBA MEREU GRIJA DE EA.Cucereste inimi prin faptul ca e vesela,zambitoare,sociabila,dar si prin fragilitate,vulnerabilitatea de care da dovada,barbatii simtindu-se bine in prezenta ei.Prefera un partener care sa joace rolul unui parinte care sa-i ofere ajutor si protectie,cu un caracter puternic,care stie sa ia decizii eficiente si sa fie priceput la toate.

2.Femeia fatala

Este ca o felina care are farmec,un magnetism si o gratie naturala atragand privirile sexului opus.Starea de frumusete pe care o emana este starea ei de a fi.Cucereste inimile prin prezenta de sine,prin faptul ca face un barbat sa se simta flatat,dandu-i atentie. Prefera barbatii inteligenti,practici,care sa aiba bani si sa arate bine.

3.Femeia pasionala

Este plina de viata,gratie,senzualitate.Investeste emotional intr-o relatie chiar daca nu primeste inapoi in aceasi masura.Cucereste inimile prin felul natural de a fi,seducator si cochet,fiind o personalitate captivanta,plina de fantezie.Poate fi cucerita prin descoperirea pasiunilor comune,prin inteligenta,creativitate si spiritul de aventura de care da dovada.Chiar daca nu e interesata de latura materiala a acestuia apreciaza caracterul si aspectul fizic al lui.

4.Femeia buna

Sare in ajutorul celorlalti,ii consoleaza,ii place sa fie inconjurata de oameni,sa fie prietenoasa si placuta.

Cucereste inimile prin faptul ca e draguta,amabila,grijulie,,prin zambet si cochetarie.Stie sa-i faca pe barbati sa se simta importanti,flatandu-i

Prefera barbatii slabi,mai nehotarati dar care sa fie persoane de caracter in care sa intrezareasca un sot  si un tata bun pentru copii ei.

5.Femeia rea

Este insetata dupa aventura,stie ceea ce vrea,e hotarata,independenta,adesea sfidand regurile societatii.Impresioneaza si prin stitul vestimentar osestentativ si strident.Cucereste inimile prin nonsalanta,deschidere,prietenie,dar si prin faptul ca e rebela si pare intangibila.Stie sa fie cuceritoare,sa flirteze,sa se faca admirata.Ii plac barbatii independenti,atragatori dar si cu bani si pozitie sociala.

6.Femeia de cariera

Se implica in ceea ce face,se arata puternica,motivata spre ascensiunea profesionala,toate celelalte aspecte ale vietii fiind pe locul doi.Cucereste inimile prin feminitate,inteligenta,firea practica,stilul deschis,asertiv.Cauta un barbat inteligent,plin de umor,dar care sa stie sa o aprecieze,sa o admire si sa-i recunoasca succesele.

7.Femeia de gasca

Este sociabila,calda amabila,sare in ajutorul celorlalti insa nu dezinteresat.In adolescenta e genul baietos care se simte bine in preajma baietilor.Cucereste inimile prin spontaneitate,seschidere,prietenie,barbatii simtindu-se bine in preajma ei.E important pentru ea ca el sa iubeasca petrecerile,sa aiba simtul umorului,si sa o faca sa se simta in centrul atentiei.

8.Femeia martira

Este delicata,se sacrifica pentru ceilalti dar si solicita ajutor pentru ca se arata mereu nefericita si suferinda.Cucereste inimile prin delicatete,ajutorul pe care-l ofera si il solicita.Are nevoie de a fi apreciata,protejata si de a se simti in siguranta.

Daca esti fata,oricat de copilaroasa sau nebunatica ai fi,oricat de firava,vulnerabila sau ,,rea” te-ai arata va exista intotdeauna cineva care sa te ,,masoare din cap pana in picioare” si sa iti spune:,,Este exact ceea ce caut! incat:

,,Gustibus non disputadum”

8 comentarii (+add yours?)

  1. salvatdeisus
    Aug 19, 2008 @ 16:02:44

    mmm da eu ma regasesc in descrierea femeii martire, dar am ceva si din cea pasionala ;)) ;):)

    Răspunde

  2. Blueyes
    Aug 19, 2008 @ 17:21:55

    M-as potrivi de minune cu o fata „tip 4” dar absolut deloc cu o fata „tip 1”😀

    „tipul 2”, „tipul 5” si chiar si „tipul 7” sunt eliminate din start😀

    Femeia de la „tipul 8” e cu siguranta placuta, dorita…, apreciata, etc… dar… raman la tipul 4😀

    D c imi place „tipul 4” …. cred ca si eu sunt un baiat „tip 4”🙂 imi place sa primesc ceea ce ofer…ceea ce consider eu ca valori, ca important…

    Iar femeia copil ar face bine sa creasca ;))

    Răspunde

  3. abigaella
    Aug 20, 2008 @ 17:09:52

    eu cred ca am un pic din toate….nush de ce femeia copil este privita rau…mie imi place sa am jocul ei,bucuria si farmecul ei….bine nu as cadea in cealalta limita a inocentei si a vulnerabilitatii dar intotdeauna e bine sa fi plina de viata

    Răspunde

  4. costin84
    Aug 22, 2008 @ 08:35:18

    ……eu sunt barbat,si-mi plac femeile.E normal,tuturor barbatilor le plac femeile.
    Sincer, cred ca fiecare femeie e frumoasa in felul ei.
    Depinde de ce vrei de la ea.
    Pentru mine femeiea potrivita ar fi aceea care ar umple golurile din viata mea.Nu sunt perfect,nimeni nu este,insa cred ca nu se poate a fi UNUL daca nu se complecteaza unul pe celalalt.Inca de la facerea lumii D-zeu a lasat omul doar cu jumatate de inima cred eu,in sensul ca cealalta jumatate este ea,FEMEIA.Cu toate ca avem bani,masini,suntem sanatosi,tot simtim ca ne lipseste ceva ,ca nu suntem intregi.Alinarea vine de ea,cea care stie sa te asculte sa te respecte sa-ti ofere ce altii cu siguranta nu pot.
    Laudat fie Domnul ca va creeat.

    Răspunde

  5. Balauca Claudia
    Aug 22, 2008 @ 08:39:57

    Discutam intr-o zi cu ateu si mi-a zis:Tu chiar crezi ca Dumnezeu a creat femeia dintr-o coasta a barbatului?De ce astazi nu se mai repeta actiunea acesta?
    Iar eu i-am raspuns:Ba da,si astazi se repeta istoria:cam pe la 20 de ani fiecare barbat fuge sa-si caute coasta;))intelege-ti voi la ce ma refer;))

    Răspunde

  6. jose
    Aug 25, 2008 @ 18:14:08

    mie îmi place „8-ul”.🙂

    Răspunde

  7. Balauca Claudia
    Aug 25, 2008 @ 18:25:24

    De ce iti place 8-ul?

    Răspunde

  8. jose
    Aug 25, 2008 @ 18:32:30

    Este delicata,se sacrifica pentru ceilalti dar si solicita ajutor pentru ca se arata mereu nefericita si suferinda.Cucereste inimile prin delicatete,ajutorul pe care-l ofera si il solicita.Are nevoie de a fi apreciata,protejata si de a se simti in siguranta.

    Îmi place tipul ăsta de fată/femeie pentru că… n-am ceva exact, dar simt că genul acesta mă atrage cel mai tare. Am văzut caracteristicile astea ca „delicată”, „nevoia de a fi apreciată, protejată” şi mi-au „sărit în ochi”. Aşa mi-ar place să fie…

    Răspunde

Lasă un răspuns

