Secunda unui dor…partea a II-a

Pe fereastra se iveau primele raze de lumina.Un soare palid isi strecura razele printre perdeaua frumos brodata.Deodata s-a auzit un sunet:TI TI TI TI…si pamanteanca s-a trezit.Nu mai arata asa de rau ca aseara.Somnul ii facuse bine,si acum se pregatea pentru o noua zi…In scurt timp si-a luat geanta pe umar si-a rotit privirea prin casa de parca cauta ceva si cu un oftat lung a plecat.

M-am gandit cat de dificila e viata pamantenilor,si nu intelegeam oftatul enigmatic al acestei femei.Nu mai fusesem pana acum pe pamant iar urmarile pacatului ieseau foarte tare in evidenta.

A urmat o zi plina de stres pentru pamanteanca,si uitandu-ma mai atent pe ecusonul pe care il purta la serviciu am citit:,,Alice Weslake

Petrecand cateva luni in cercetarea mea asupra acestei femei,am aflat numeroase lucruri despre ea.Dupa moartea sotului ei,Alice statea singura.Avea un baietel,Mark si o fetita Julie.Deoarece lucra isi lasase copii in grija socrilor si a parintilor ei.Mark avea 7 ani cand a murit tatal sau.Dintr-un baietel zglobiu,plin de viata,a devenit un copil trist si insingurat.Nimic nu l-a mai putut face sa fie ca odinioara.Julie avea un an la moartea tatalui sau.Alice s-a luptat din toate puterile sa le asigure un viitor copiilor ei.Cu toate ca i-a fost foarte greu si isi petrecea zilele in tristete si durere.

Zi de zi urmarind activitatea lui Alice am observat ca nu avea nici un prieten dintre pamanteni.Isi petrecea zilele muncind ca sa-si uite trecutul.Ceea ce iubea cel mai mult erau copiii ei.La sfarsit de saptamana se ducea si-i vedea la tara la parintii ei sau la socrii.Mark semana foarte bine cu tatal sau.De cate ori il vedea lui Alice ii venea sa planga.Julie semana foarte bine cu mama ei.Avea ochii mari si albastrii,parul blond si buclat si obrajii rozalii.La un an dupa ce am cunoscut-o Alice s-a decis sa se ocupe mai mult de copii ei.Pe Mark l-a trimis la cea mai apropiata scoala.Iar pe Julie a trimis-o la gradinita.Fiindca era prea ocupata cu serviciul,Alice a angajat o fata ca sa se ocupe de copii cat timp nu era ea acasa.

Kathy,fata pe care o angajase Alice era foarte deosebita dintre toti pamantenii pe care ii intalnisem pana atunci.Mark si Julie tineau mult la ea.Statea cu ei de duminica pana vineri si se juca cu mare drag cu Julie cu papusile si il ajuta pe Mark la teme.Kathy i-a invatat pe cei doi copii sa se roage si i-a invatat despre Dumnezeu.Mark s-a schimbat mult.Tristetea de pe fata lui a disparut.Ii placea sa citeasca si sa scrie.De ziua lui Kathy i-a facut cadou o Carte mica imbracata in piele,pe margine cu repertoar si se inchidea cu un fermoar.Dintre toate cadourile pe care le primise de la colegi,bunici si de la mama sa,cadoul de la Kathy i-a placut cel mai mult.Cu bucurie i-a aratat cartea mamei sale si fiindca nu stia sa citeasca foarte bine o ruga pe Alice sa-i citeasca in fiecare seara.

Cartile lui Moise i-au placut foarte mult lui Mark,dar Alice nu-i impartasea aceleas sentimente,dar fiindca vedea ca baietelul era fericit a continuat sa citeasca.

Ma bucuram nespus pentru Alice…continuand sa citeasca in mintea ei se puneau tot felul de intrebari.Intr-o seara Mark  a intrebat-o pe mama sa ca unde e acum tatal  lui?Allice a ramas tacuta o clipa…pe fata ei am putut vedea tristetea pe care am vazut-o in prima zi cand am intalnit-o.Si atunci gandul m-a dus din nou ACASA,imi era dor de Tatal meu…si-mi doream sa se termine cu suferinta de pe Pamant….

Continuare o puteti urmari in  urmatorul articol:)

2 comentarii (+add yours?)

  1. Nao
    Aug 31, 2008 @ 18:27:28

    felicitarile mele,scumpaaa

    Răspunde

  2. Balauca Claudia
    Sep 04, 2008 @ 21:08:43

    Acesta succesiune de articole au un sambure de adevar…scriu dupa un caz real…pe care pe mine sincer m-a marcat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

