Secunda unui dor…partea a III-a

O priveam pe Alice si o vedeam in incurcatura.Deodata Mark i-a zis:

-Mami,mi-a zis Kathy ca Biblia poate raspunde la orice intrebare.Eu zic sa cautam si poate vom afla unde este tati acum.Un prieten la scoala mi-a zis tati acum e in cer.Mi-ar place sa-l stiu acolo…Dar daca nu e?

Incurcata,Alice i-a raspuns:

-Mark,Biblia este o carte complicata si uneori nici eu nu inteleg anumite pasaje pe care le citesc si nu cred ca in seara aceasta vom gasi ceva…

Dar baietelul a insistat si Alice s-a uitat in Concordanta de la sfarsitul Bibliei.

-Sa cautam,moarte sau morti,zise Alice…Si au gasit mai multe trimiteri.

-Am gasit ceva interesant:Psalmul 146 cu versetul 4 zice asa:,,Suflarea lor trece,se intorc in pamant,si in aceeas zi pier si planurile lor.”

-Dar mami,nu pare ca si cum ar fi in cer…

-Stai sa vedem ce zice urmatoarea referinta.Eclesiastul 9,5-6,10,,Cei vii,in adevar,macar stiu ca vor muri;dar cei morti nu mai au nici o rasplata,fiindca si pomenirea li se uita.Si dragostea lor,si ura lor,si pizma lor,de mult au si pierit,si niciodata nu vor mai avea parte de tot ce se face sub soare.To t ce gaseste mana ta sa faca,fa cu toata puterea ta!Caci in locunita mortilor,in care mergi,nu mai este nici lucrare,nici chibzuiala,nici stiinta,nici intelepciune!”

O priveam pe Alice,fata ei exprima o mare mirare…cand deodata Mark spune:

-Mami,spuneai ca Biblia e o carte grea,dar nu e asa.Doar din doua pasaje am descoperit multe lucruri…deci tati nu e in cer…e in pamant.As fi vrut sa fie in cer,pentru ca atunci cand mor sa ma intalnesc cu el…dar nu e asa…

-Hai sa citim si urmatorul text:1 Tesaloniceni 4:13-15,,Nu voim fratilor,sa fiti in necunostinta despre cei ce au adormit,ca sa nu va intristati ca ceilalti,care n-au nadejde.Caci daca credem ca Isus a murit si a inviat,credem si ca Dumnezeu va aduce inapoi impreuna cu Isus pe cei ce au adormit in El.Iata,in adevar,ce va spunem,prin Cuvantul Domnului:noi cei vii,care vom ramanea pana la venirea Domnului,nu vom lua-o inaintea celor adormiti.Caci insusi Domnul cu un strigat,cu glasul unui arhanghel si cu trambita lui Dumnezeu,Se va pogori din cer,si intai vor invia cei morti in Hristos.Apoi noi cei vii,care vom fi ramas,vom fi rapiti cu totii in vazduh;si astfel vom fi totdeauna cu Domnul”.

Priveam chipul lui Alice si vedeam cum pe fata ei se intrezarea speranta.Mark era foarte fericit si intr-un final a adormit.

Asezand Biblia pe noptiera langa patul baiatului,Alice a stins lumina si s-a dus in camera lui Julie.Fetita dormea profund.Uitandu-se la fetita ei,Alice a rostit:

-Draga de ea,ce frumos doarme,lipsita de griji,ce bucuros ar fi fost Robert sa o vada dormind…

A stins lumina si s-a dus apoi in camera ei.Niciodata nu o mai vazusem pe Alice zambind.Dar in seara aceea,dupa ce a citit pasajul din Biblie,s-a asezat in genunchi la marginea patului si a rostit cu voce tare:

,,Doamne,nu te cunosc,dar stiu ca Tu existi.Tu mi-ai vorbit prin Biblie in seara aceasta.Nu inteleg de ce Robert a trebuit sa moara!Aveam nevoie de el,atat eu cat si copiii.El era un om bun,cerceta Biblia si de multe ori dorea sa-mi citeasca din ea…dar il consideram nebun fiindca citea o carte invechita si demodata,asa cum credeam eu atunci.Iata-ma acum citind aceasta Carte…inima mea plange dupa Robert.Dar am o speranta!Am citit in seara asta ca atunci cand vei revenii o sa ne revedem cu totii…Si sunt fericita sa fie asa.Ajuta-ma sa Te cunosc mai bine si intervin-o in viata mea.Umple Tu golul din inima mea!AMIN!”

Cu lacrimi in ochi,Alice,se ruga…L-am laudat pe Tatal meu pentru ca se facuse cunoscut acestei femei.Si-atunci mi-am amintit de ACASA…cu toate ca era departe Ii simteam prezenta Tatalui in aceea incapere.De abia asteptam sa vina momentul revederii cu CERUL si cu Tatal meu,dar vroiam sa o vad pe Alice fericita.Vazand-o pentru prima data cand adormea zambind m-am bucurat  cum lucra Dumnezeu la inima ei.

IN CER E BUCURIE MARE CAND UN OM SE INTOARCE LA DUMNEZEU,INGERII CANTA! Nu ai vrea sa cante si pentru tine?

Lasă un răspuns

