Ruga pentru parinti

,,Enigmatici si cuminti,

Terminadu-si rostul lor

Langa noi se sting si mor

Dragii nostrii,dragi parinti.

Cheama-i Doamne inapoi

Ca si-asa au dus-o prost

Si fa-i tineri cum au fost,

Fa-i mai tineri decat noi…”

Adrian Paunescu,,Ruga pentru parinti”

Povestea mea si povestea ta a inceput intr-o casa in care doi oameni au inceput sa aiba grija de viata noastra.Intr-o casa in care doi oameni tremurau de dragul ca eu sau tu am aparut in ea.De atunci incolo povestea mea si povestea ta a devenit mai reala mai adanca,mai frumoasa.

Exista o etapa in viata nostra in care omul se rupe de casa.Dar indiferent de ruptura,inima noastra este ACASA!

Odata cu moartea parintilor se rupe ceva din noi.Si chiar daca au fost aspri,sau nu ne-au dat ce ne-am dorit,chiar daca la impartirea mostenirii ni se pare ca nu au fost corecti,sau chiar daca ne-au abandonat intr-o casa de copii,si nu i-am vazut niciodata in inima noastra e la parintii nostri.

In inima mea si-n inima ta exista un dor…

Pretuieste-ti parintii atat timp cat ii ai in viata pentru ca va veni o zi in care ai vrea sa-i mai vezi si ei nu vor mai fi langa tine.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea
    Sep 09, 2008 @ 19:08:15

    foarte impresionanta prezentarea…
    Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe toti parintii! Fara ei viata nu ar fi asa frumoasa🙂

    Răspunde

  2. ioana
    Sep 09, 2008 @ 19:12:54

    fain situl realiatea

    Răspunde

  3. costin84
    Sep 09, 2008 @ 19:48:35

    :(( …mama mea a murit acum 8 saptamani.insa sa sti ca nici acum nu am inteles DE CE.nu ma gandeam vreodata ca o sa traiesc ziua aceia, cand o sa o vad pe mama in sicriu si fra sa ma mai mangaie,fara sa ma mai alinte, fara sa ma mai cheme la masa, fara sa ma mai certe cu atata caldura.mie foarte dor de ea, enorm de dor.sincer iti spun ca scriu acest articol cu lacrimi in ochi. il am pe tatal meu. la care tin foarte mult. este tot ce mia mai ramas. imi para tare rau ca nu pot petrece mai mut timp cu el insa sper sa o fac. stiu ca mama mea ma priveste de undeva de sus si are grija de mine de fratii mei si de tatal meu pe care la iubit ca viata insasi.
    MAMI DACA MA AUZI SI MA VEZI AM UN MESAJ PT TINE
    ESTI CEL MAI DE PRET LUCRU PE CARE L-AM AVUT VREODATA, ESTI IN INIMA MEA SI NU TE VOI UITA NICI O DATA. TE IUBESC SI TE VREAU LANGA MINE.

    Răspunde

  4. Laurentiu
    Sep 09, 2008 @ 19:54:38

    Intr-adevar,frumoasa prezentare…si emotionanta totodata.Inteleg toate chestiile astea si ma straduiesc sa fiu ascultator.Ca nu cumva sa regret candva trecutul.Caci parintii cand nu vor mai fi,totul e diferit.

    Răspunde

  5. Balauca Claudia
    Sep 09, 2008 @ 20:11:52

    Costin…In mintea fiecaruia exista DE CE-uri….Uneori noi nu intelegem de ce sunt ingaduite anumite lucruri in vietile noastre.Aceasta e viata pe acest pamant.Clipa de clipa se varsa mii de lacrimi…Moartea este plata pacatului.Urmarile pacatului aduc DURERE.Dar totusi avem o speranta!Cineva a murit pentru noi!Cand noi plangem,El plange alaturi de noi!Hai sa-L lasam sa luceze in inima noastra si avem promisiunea ca El ne va da VIATA VESNICA!

    Răspunde

  6. Daniela
    Sep 10, 2008 @ 13:42:59

    Da Claudia, sa ne pretuim parintii, foarte important.
    Dumnezeu sa te intareasca Costin.

    Răspunde

  7. violeta shalom
    Sep 10, 2008 @ 17:47:07

    si melodia e impresionanta…

    Răspunde

Lasă un răspuns

