Un tren lung imi pare viaţa…

Viata noastra e precum un tren lung.Acest tren circula cu o viteza uimitoare.Ne trezim in el mergand si nu ne dam seama unde ne-am suit si cand.

In acest tren se urca multi copii veseli,am intalnit multi in drumul meu,iar cateodata coboara cate un batran trist si istovit.

Fericirile noastre sunt halte unde poposim pentru un minut,si cand traim cel mai intens bucuria,trenul suna,si fericirea a trecut.

Durerile nostre sunt ca niste statii si sunt atat de lungi de parca nu se mai sfarsesc.In ciuda noastra tot mai multe dureri se ivesc.

Arzatori de nerabdare privim doar inainte,vrand sa ajungem cat mai repede intr-o gara,ce-o dorim!

Iar daca privim in urma,plangem timpul care a trecut.Goarna vesniciei suna,iar noi

AM TRAIT,DAR N-AM STIUT!

Iti multumesc ca in acest moment ai ales sa calatoresti cateva clipe din viata ta alaturi de mine in acest articol!

3 comentarii (+add yours?)

  1. costin84
    Sep 11, 2008 @ 13:09:18

    Se spune ca trenul sansei tale nu opreste decat o singura data in gara ta. Daca te-ai urcat in el, bine daca nu ai pierdut. Sa zicem ca-l prinzi si totul e ok. Insa te trezesti la un moment dat unde vei zice ca totul s-a petrecut cam repede. Ai trecut prin atatea si atatea gari nestiute, ai intalanit atitia oameni in diverese imprejurari, ai stiut sa intampini orice obstacol cu brio. Insa cand te astepti mai putin se opreste, privesti in jur si iti vei zice:
    Oare cand au trecut atatia ani ?!?
    Oare cand sa petrecut totul asa de repede ?!?
    Pacat ca sa terminat, incepuse sa-mi placa.
    Oare ce am realizat eu pana acum ?!?

    Răspunde

  2. alex
    Sep 11, 2008 @ 17:15:53

    ecelent slide-ul. Cred ca prezinta un mare adevar. Noi ne-am obisnuit sa calatorim in acest tren si ni se pare ca doar aici e viata și afara din tren e nimic. Ar trebui sa avem o perspetiva mai larga si sa nu uitam ca trenul (viata aceasta) nu este totul…

    Răspunde

  3. dp
    Mai 28, 2009 @ 18:13:39

    daca e si melodia impreuna cu cuvintele rog sa mi le trimita cineva, multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

