PACT CU DIAVOLUL

,,Diavolul: Sa incheiam un pact.

Credinciosul:NU!

Diavolul:Hai sa semnam un document si eu si tu ca 2+2=4

Credinciosul:NU!

Diavolul:De ce?Nu recunosti ca 2+2=4?De ce nu subscri la un adevar incontestabil? 2+2=4 Hai sa semnam documentul!De ce esti absurd?

Credinciosul:Nu imi pun semnatura alaturi de a ta,nici pentru a recunoaste existenta lui Dumnezeu.Alaturi de tine NU! Stiu ca si tu crezi in Dumnezeu pentru ca-L cunosti.Si eu cred in Dumnezeu,dar alaturi de TINE nu.” ,,Jurnalul fericirii” Nicolaie Steinhart

In Sfanta Scriptura gasim numeroase cazuri care are ca tema COMPROMISUL.

Spre exemplu cazul lui Mardoheu.Haman ii cerea lui Mardoheu sa se plece in fata lui.Mardoheu se inchina doar in fata lui Dumnezeu.

Eu v-as intreba:

Se putea face un compromis intre Mardoheu si Haman?

Un alt caz foarte cunoscut din Biblie sunt cei trei tineri care au refuzat sa se inchine in fata chipului de aur facut de imparatul Nebucadnetar.Ce s-ar fi intamplat daca acesti trei tineri s-ar fi aplecat sa-si lege sireturile la semnalul dat de imparat?

Compromisul odata facut duce la robie.Si oricat de tari ne-am crede noi in fata ispitelor singuri nu putem sa rezistam.

De exemplu imaginati-va un tanar sau o tanara care intra intr-un anturaj periculos.Dupa prima tigare si prima bere se succed petrecerile si multe necazuri.

Ce inseamna pentru tine COMPROMISUL?

Cum putem sa ne ferim de COMPROMIS?

Astept parerea TA!

4 comentarii (+add yours?)

  1. costin84
    Sep 15, 2008 @ 09:22:10

    Interesant ce zici aici, insa nu toti sunt asa. Adevarul este ca anturajul isi pune o mare amprenta pe vietile oamenilor. Fiecare face ce vrea. Eu zic sa deschida bine ochii si sa se gandeasca de doua ori.

    Răspunde

  2. Balauca Claudia
    Sep 15, 2008 @ 09:29:03

    Desigur ca nu toti gandesc asa…Ar fi bine daca ne-am gandi de doua ori inainte de a face un lucru.
    Compromisul nu ne iarta niciodata,urmarile pacatului mai devreme sau mai tarziu le vom simti.

    Răspunde

  3. Blueyes
    Sep 15, 2008 @ 09:35:36

    am tot auzit .anturajul in sus anturajul in jos…imi ziceam…ehee e pt aia slabi de inger…eu sunt puternic, nu o sa ma iau dupa nimeni, stiu ce e bine si ce e rau si nu o sa ma las luat de val din cauza anturajului… la 25 de ani am suferit cele mai mari caderi doar din cauza anturajului. Am simtit pe pielea mea ce inseamna anturajul. caderea e inevitabila. Spune-mi cu cine umblii ca sa iit spun cine esti… si asta e valabil indifernt de coeficientul de inteligenta sau de teancul de carti citite…pur si simplu e molipsitor…:(

    Răspunde

  4. Balauca Claudia
    Sep 15, 2008 @ 09:51:33

    Ma bucur ca gandesti asa Blueyes,ferice de tine!
    Atunci cand simti pe pielea ta,stii ce inseamna si nu-ti mai doresti sa te intorci de unde ai plecat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

