DINCOLO de griji

Imagineaza-ti situatie urmatoare:

Vrei sa conduci o masina dar incepi sa te gandesti:ce vor spune ceilalti daca nu voi invata sa conduc?Daca voi face un accident?Daca nu imi  voi lua examenul?Daca va fi un examinaotr mai exigent?Daca va ploua cand voi sustine proba practica?Daca voi primi o proba mai dificila?Si alte asemenea griji.

Fie nu avem bani suficienti,fie ne simtim neajutorati si nefericiti si nu vorbim cu nimeni despre asta…

Fie incepi sa te gandesti la ce se va intampla daca nu vei intra la facultate si te cufunzi in nefericire dar in exterior arati ca totul este O.K.Nu vezi o iesire din aceasta situatie si petreci ore intregi tot ingrijorandu-te.

A-ti auzit vreodata de ingrijorare intemeiata?

Ingrijorarea intemeiata poate fi spre exemplu atunci cand vine un examen,din ingrijorare vei invata sistematic pentru a-ti lua examenul.Intemeiata poate fi si grija parintilor fata de copii.

Cu totii trecem prin felurite probleme si felurite incercari…

DAR CE SA FACEM CU INGRIJORAREA?

E buna ingrijorarea la ceva?

,,Un om care sufera inainte de a fi necesar sufera mai mult decat este necesar” Seneca

6 comentarii (+add yours?)

  1. alex
    Sep 16, 2008 @ 08:55:10

    Eu nu cred ca exista om care sa nu se ingrijoreze.

    Răspunde

  2. violeta shalom
    Sep 16, 2008 @ 08:58:12

    cineva🙂 spunea ca atunci când în inima intra îngrijorarea, de acolo iese Isus

    Răspunde

  3. Balauca Claudia
    Sep 16, 2008 @ 09:01:17

    Asa e Alex.Toti ne ingrijoram.
    Intrebarea mea e :
    Care e diferenta dintre A TE INGRIJORA SI A TE INGRIJI?

    Răspunde

  4. iosif
    Sep 16, 2008 @ 16:08:12

    Eu cred că: „a te îngrijora” e doar la nivelul minţii. Mă gândesc că anul ăsta trebuie să dau bac-ul şi mă îngrijorez, e ceva la nivelul minţii. „A te îngriji” implică o acţiune, adica las îngrijorarea la o parte şi mă apuc de învăţat pentru „drăguţul bacalaureat”. Cred că cele două pot fi şi simultan, te îngrijorezi, în acelaşi timp te îngrijeşti de ceva. Cam aşa percep eu …

    Răspunde

  5. Balauca Claudia
    Sep 16, 2008 @ 16:12:05

    Uneori ingrijorarea poate fi buna…adica ,,igrijirea” ca s-o numim asa.Am dat si eu bacalaureatul si stiu ce inseamna a te ingrijora si a te ingriji…Bine spus Iosif,ingrijeste-te in continuare si Dumnezeu isi va face partea Sa.Roaga-te pentru intelepciune,si cu siguranta o vei primi!

    Răspunde

  6. costin84
    Sep 16, 2008 @ 20:09:14

    Cate odata este buna, pentru ca ne tine in priza. Insa o prea mare ingrijorare duce la o cadere nervoasa sau de calciu. Bine ar fi sa nu se ajunga in acea situatie. In a te ingrijora.
    Fara sa vrea asta se intampla insa cu bagare de seama trebuiesa fim pentru ca nu este buna.

    Răspunde

Lasă un răspuns

