iubire impartasita&iubire neimpartasita

,,Inima are ratiuni pe care ratiunea insasi nu le cunoaste” Blaise Pascal

In iubire faptul ca iubesti din toata inima nu inseamna ca ratiunea este exclusa.

Sunt persoane care ,,iubesc” cu atata pasiune incat accepta orice tratament,cersesc orice fel de iubire.

A fi rational in iubire nu presupune a gandi la modul matematic o relatie:daca tu ma iubesti,atunci si eu te iubesc,daca tu imi arati afectiune,atunci si eu sunt obligat/a sa iti arat tot atata afectiune,daca tu imi dai ceva si eu iti dau ceva.Iubirea nu este matematica:DA nu este intotdeauna DA si NU nu este intotdeauna NU.

Sunt persoane care atunci cand spun DA unei relatii spun de fapt,,DA,daca…”daca imi faci pe plac,daca esti perfecta,daca ai un trup de fotomodel,etc.

Sau,,te iubesc pentru ca”… imi poti oferi tot ce am visat,pentru ca esti gospodina sau esti o persoana cu o pozitie sociala…Si cand beneficiile dispar iubirea se evapora…

Cum putem deosebi iubirea impartasita de iubirea neimpartasita?

Parerea mea e ca daca o relatie nu te inalta si te face sa suferi sau sa lupti pentru a o castiga…singurele sentimente de care ai parte sunt:insatisfactia,teama ,stres,disconfort,confuzie,goliciune sufleteasca…

Am facut un studiu,mai atent ca sa vad ce inseamna  IUBIRE NEIMPARTASITA si sa vedeti ce am observat:

Iubirea neimpartasita e atunci cand:

-ti-a aratat deja prin comportament,vorbe ca te respinge sau nu te respecta,nu se poarta bland,iubitor/oare;

-nu e sigur/a ce vrea,ezita.

-isi gaseste scuze ca nu te-a sunat sau te lasa sa astepti sa te sune;

-te testeaza,vrea sa vada reactiile tale comportandu-se ciudat sau nepoliticos;

-evita sa vorbeasca de un viitor cu tine daca sunteti de mai mult timp impreuna;

-nu iti face cadouri de ziua ta,sau ,,uita” ca e ziua ta,apoi gaseste tot felul de scuze.

-face sacrificii pentru tine si ti le raproseaza sau vrea neaparat sa stii lucrul acesta;

-trezeste in tine vinovatia,facandu-te singurul/a responsabil/a de relatia dintre voi;

-se arata hipersensibil/a la orice vorba a ta sau tachinare;

Dincolo de speranta in iubire,faptele sunt mai graitoare decat cuvintele.Eu zic ca decat sa ai parete de o dragoste neimpartasita mai bine sa accepti necunoscutul viitorului chiar daca e negru decat ceea ce ai in prezent.Si daca esti in ceata,ar fi bine sa apelezi la cel mai Bun Sfatuitor, cel mai bun DOCTOR LOVE…si

,,INCREDE-TE IN DOMNUL CU TOATA INIMA TA,SI NU TE BIZUI PE INTELEPCIUNE TA!” Proverbe 3:5

TU CUM ITI DAI SEAMA DACA E IUBIRE IMPARTASITA SAU NEIMPARTASITA?

7 comentarii (+add yours?)

  1. abigaella
    Sep 17, 2008 @ 11:09:34

    iubire impartasita sau neimpartasita..hm…eu nu cred ca exista iubire neimpartasita,poate fi pasiune,interes sau orice altceva dar nu iubire…pentru ca iubirea adevarata,iubirea sanatoasa,iubirea pe care Dumnezeu o binecuvanteaza este iubirea reciproca,…in care ambii partener se iubesc indiferent de timp,spatiu,necesitati,carduri si conturi in banca,influente sau mai stiu eu ce….ca sa faci diferenta intre cele doua recomand 1 Corinteni 13…crede-ma ca este reala aceasta reteta,testata si a dat roade…

    Răspunde

    • ballin_boy
      Oct 22, 2010 @ 08:21:50

      mai abigaella eu nu inteleg cum de nu crezi tu ca exista iubire neimpartasita e f simplu e atunci cand tu iubesti o persoana iar persoana respectiva nu simte acelasi lucru pt tine uite mie personal mi se intampla (si sunt f dezamagit ca e practic prima data cand iubesc cu adevarat mi-au mai placut mie fete desi nu am fost cu nicuna da nu pot sa zic ca le iubmea sau ceva) si crede-ma ca pt fata asta chiar e iubire pt ca din clasa a9a (si acum sunt a 11ea) am exact acelasi sentiment neschimbat pt ea nu stiu cum sa il explic dar stiu ca este si simt deci daca asta nu este dragoste nu stiu atunci cum e. si am vorbit de multe ori cu ea despre chestia asta si am facut gesturi care sa ii arate iubirea mea dar pur si simplu de fiecare data imi spune sa renunt pt ca nu simte aceleasi lucruri pt mine

      Răspunde

  2. costin84
    Sep 17, 2008 @ 11:13:01

    Pai cum sa-mi dau seama. Exact cum spuneai si tu. Astept sa primesc, ceea ce ofer.

    Răspunde

  3. abigaella
    Sep 17, 2008 @ 11:31:56

    exact asa e…si inca ceva….atunci cand e iubire adevarata si de exemplu eu caut fericirea sotului meu iar el cauta fericirea mea si sa imi fie bine atunci e imposibil sa nu primesti ceea ce te astepti sau oferi…din contra poate chiar mai mult

    Răspunde

  4. Balauca Claudia
    Sep 18, 2008 @ 06:34:11

    Interesanta parerea ta Abigaella,deci daca nu e impartasita,nu se poate numi IUBIRE!
    @ Costin,uneori nu primim ceea ce oferim.Exista persoane mai dificile,care nu stiu sa-si manifeste iubirea.Cu astfel de persoane ce e de facut?

    Răspunde

  5. costin84
    Sep 18, 2008 @ 09:04:29

    Da mai sunt si astfel de persoane. Eu zic sa-l intrebi direct ce simte pentru tine. De multe ori se intampla ca noua sa ne placa de cineva fara ca el sa stie. Dar, daca stie si nu arata, ori e prost, ori e nebun. Sau poate ca nu vrea sa arate. Eu zic caci daca doi se plac si isi doresc sa fie impreunsa, nu vad cum sa nu-si arate sentimentele unu altuia.

    Răspunde

  6. Delia
    Oct 01, 2009 @ 15:04:27

    Eu imteleg iubirea neimpartasita ca fiind existenta in sufletul tau iar persoana careia i s-ar adresa aceasta iubire nu este langa tine si nici nu poti comunica cu ea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

