Lumea se aduna la un bal.Vrei si tu o masca?

Numele meu este Julie.Pana acum am fost cel mai ascultator copil.Parintii mei m-au crescut intr-o stricta ascultare.Cat am fost copil am ascultat de poruncile lor cu cea mai mare strictete.In adolescenta in fata mea s-au deschis mai multe drumuri.Mi-am facut noi prieteni care radeau pe seama mea.Ca sa nu m-ai fiu in centrul atentiei lor,am hotarat sa fac ceea ce faceau ei.De atunci au inceput confilictele cu parintii.

Incepusem sa ma urasc si sa-mi urasc parintii.Prietenele mele radau de mine si-mi spuneau ca trebuie sa fiu altfel ca sa fiu acceptata in grupul lor.

Intr-o seara prietenii mei m-au invitat la un bal.Avea sa fie ceva deosebit.Mi-au spus sa-mi fac rost de o masca.La acest bal trebuia sa fim de nerecunoscut si am ales sa ma deghizez cam asa:

Eram de nerecunoscut!Imi placea noua mea masca.Incepusem sa ma simt bine in ea.Dupa acesta masca nimeni nu ma putea critica.Eram cea mai bine mascata.Toti ma apreciau, ma laudau si incercau sa afle cine era ,,RAZBOINICA ROSCATA”.Dar am hotarat cu tot pretul sa nu-mi pastrez secretul.

In tot timpul acestui bal,am fost in centrul atentiei.Parul meu castaniu de altadata,era ascuns sub un rosu strident.

Simteam ca am toata lumea la picioare,ca toti din jur se inchinau in fata mea.Daca altadata eram luata in ras de prietenele mele,acum treceam pe langa ele si nici nu ma recunosteau.Imi placea nespus numele meu nou:,,RAZBOINICA ROSCATA”.In sfarsit scapasem de copilarescul nume de Julie,pe care il uram.As fi vrut ca balul acesta sa nu se mai sfarseasca,pentru ca stiam ca dupa el,voi avea probleme cu parintii pentru ca plecasem iar de acasa fara sa le spun.Stiam ca nu voi mai putea fi niciodata ,,RAZBOINICA ROSCATA” decat la acest bal,si-mi parea enorm de rau.

Orele acestui bal s-au scurs,si-a urmat momentul culminant: SCOATEREA MASTILOR.Ma obisnuisem cu masca mea.Imi placea ce devenisem.Toti s-au demescat,numai eu inca m-ai zaboveam.Intr-un final ,mi-am dat jos masca.Prietenii mei au incremenit.Nu le venea sa creada.Eu,Julie,fetita cuminte de altadata fusesem deghizata in ,,RAZBOINICA ROSCATA”? Am observat o raceala din partea celor mai bune prietene ale mele.Ma invidiau.Am fost desemnata regina acestui bal,si am primit un cavaler,se numea ,,CAVALERUL NEGRU”…nu-l cunosteam si mi s-a parut oribil la infatisare cand si-a dat jos masca.

Dupa inchiderea balului CAVALERUL NEGRU s-a oferit sa ma duca acasa.Eram inspaimantata.Cum sa merg singura cu acest necunoscut…si-am inceput sa plang.Imi era asa de frica.Era intuneric si afara era destul de frig.Atunci mi-am dat seama ca masca pe care mi-o dorisem atat de mult se implantase pe chipul meu.Nu mai puteam sa fiu niciodata ,,Julie”,fetita cuminte a tatalui meu si a mamei mele…Am hotarat sa plec cu necunoscutul cavaler.

Dragi prieteni care cititi aceste randuri,va sfatuiesc sa aveti grija la balurile la care mergeti si ce fel de masti alegeti sa purtati.S-ar putea sa fie prea tarziu si masca sa nu mai poata fi scoasa..Atunci va fi plansul si scrasnirea dintilor.Pentru mine nu m-ai este nici o sansa.CAVALERUL NEGRU m-a dus pe cele mai negre taramuri.Dar voi,inca m-ai aveti timp de intoarcere.Atat cat se mai poate spune ASTAZI,cat mai este inca HAR! Ce m-ai astepti?

autor:Balauca Claudia

4 comentarii (+add yours?)

  1. violeta shalom
    Sep 20, 2008 @ 13:44:44

    E trist cand vrei sa pari altceva decat esti in realitate, pentru ca o faci de dragul celorlalti. In momentul acela altcineva devine mai important decat Acel Cineva care ar trebui sa ne fie model… si asta nu e decat inceputul. Cata dreptate are Julie!

    Răspunde

  2. cllod
    Sep 20, 2008 @ 13:56:45

    Buna, pe blogul meu am pus un linc catre blogul tau.

    Răspunde

  3. iosif
    Sep 20, 2008 @ 20:42:05

    Îmi imaginez cât de interesantă ar fi lumea dacă oamenii ar fi reali… fără să porţi mască când eşti la scoală, la biserică sau poate cu prietenii… De ce poartă oamenii mască? Probabil nu sunt mulţumiţi aşa cum sunt, nu ştiu… le e frică să se exteriorizeze, să se poarte natural… O dau şi eu de multe ori în bară… Am momente când pur şi simplu port o mască fără să-mi dau seama… alte ori o folosesc în mod intenţionat…

    Răspunde

  4. alx20
    Oct 02, 2008 @ 22:14:13

    foarte atre povestea…desi trist final..ai dreptate…uneori viata poate deveni un bal de cosmar…viata e oricum o piesa de teareu in care fiecare poarta o amsca…doua trei..in functie de rolul pe care il joaca si de persoanajele pe care le intalneste…

    Răspunde

Lasă un răspuns

