Astazi puteam sa nu mai fiu…

Am vazut de multe ori mana lui Dumnezeu in viata mea…dar astazi…am primit din nou o dovada ca Dumnezeu ma iubeste.

Am fost in Brasov.Motivul?Trebuia sa ajung la o consultatie oftalmologica.La ora 09:00 trebuia sa fiu maxi-taxi.Dupa o plimbare de 6 km cu bicicletele impreuna cu mama mea,am ajuns in cele din urma la soseau principala.De acolo a trebuit sa facem cu mana la o masina de ocazie,pentru a ajunge in Rupea(cel mai apropriat oras),de aici urma sa luam masina sa mergem pana in Brasov.Era destul de tarziu…08:30,la 9 ne pleca masina.Am facut cu mana la multe masini,dar nu oprea nici una…deodata a trecut un tir pe langa noi si TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!! a apasat soferul claxonul…imi era sila si groaza,nu am facut cu mana bine-inteles.La asa masini nu se face cu mana!Ne era frica ca nu ajungem la ora fixa,dar ne rugam in gand Domnului.Deodata,tocmai veneau niste oameni cunoscuti dintr-o localitate din apropiere.Ne-am suit in Dacia lor,si am ajuns la timp la masina.Ne-am asezat confortabil,si cand am ajuns pe la jumatatea drumului,in Padurea Bogatii,tirul care ne claxonase era rasturnat,si peste putin timp SALVAREA si-a facut aparitia.Nu stiu cat de grav a fost lovit soferul,dar ne-am gandit ca puteam sa fim in masina aceea…astazi sigur nu mai scriam acest articol…

Cand ne-am intors tirul era tot acolo.

Rugaciunea are mare putere.Domnul trimite oameni potriviti,la timpul potrivit.Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca astazi sunt aici,bine,sanatoasa.

Nu aveam alta varianta de transport,si trebuia sa merg urgent.Dar Domnul a purtat de grija!


Ai motive sa-i multumesti lui Dumnezeu?

Stiai ca clipa de clipa El este la carma vietii tale?

6 comentarii (+add yours?)

  1. Cornel
    sept. 25, 2008 @ 17:09:04

    Intr-adevar, avem motive sa fim multumitori lui Dumnezeu pentru toata grija pe care ne-o poarta si pentru sprijinul acordat. Sunt motivat pozitiv si incurajat cand vad ca si ceilalti confrati ai mei dobandesc si isi intaresc increderea in Dumnezeu zi de zi.

    Răspunde

  2. violeta shalom
    sept. 26, 2008 @ 07:01:09

    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te apere si in continuare. In momente ca acestea ne intrebam: Doamne, de ce nu m-ai luat atunci la tine? Ce mai am de facut aici? El sa-ti dea lumina si sa-ti arate calea prin care sa-i slujesti!

    Răspunde

  3. mihaelactg
    sept. 26, 2008 @ 11:38:55

    pot spune ca am motive sa-i multumesc LUI…..Stau si-mi aduc aminte de cuvintele raposatului meu tata ,care-mi spunea ceva de genul:ESTE FOARTE GREU SA DOVEDESTI ,IN VIATA, CA ESTI NEVINOVAT…si asa este! Au fost momente cand numai cu ajutorul LUI am dovedit ca sunt nevinovata pentru ca EL a dat si celui ce m-a judecat aceeasi situatie asemanatoare cu a mea.Si atunci am zis:IN TOATE EXISTA DUMNEZEU!-am vazut , cred si stiu ca nu ma va lasa nici la bine nici la greu.

    Răspunde

  4. iosif
    sept. 26, 2008 @ 11:47:32

    În viaţa noastră se întâmplă multe evenimente asemănătoare fără ca noi să ne dăm seama. Te superi când vezi că nu se deschide uşa la apartament, în lipsă de ocupaţie cobori jos la scară, moment în care apartamenul tău sare în aer… şi poate nici nu-ţi dai seama ce-ar fi însemnat să se deschisă uşa…
    Mă simt foarte fericit când mă gândesc că Tata nu ascultă toate dorinţele mele … ar fi dezastru. Fain articolul Claudia!

    Răspunde

  5. allex
    sept. 26, 2008 @ 13:30:42

    Ai vazut mana, Domnului… El te-a salvat . Acum trebuie sa te rogi pentru acel sofer ca sa nu fie grav bonav.

    Răspunde

  6. Balauca Claudia
    sept. 29, 2008 @ 05:31:31

    @Dl.Cornel ma bucur si eu cand vad si aud experientele altora.Ele ma intaresc pe drumul credintei.Iar experientele mele cu Dumnezeu ma poarta prin focul curatiei si al cizelarii.
    @Violeta,asemenea iti doresc si tie.Si sa stii ca m-am intrebat de multe ori de ce Domnul ingaduie sa mai am inca viata,si raspunsul a fost:STIU CA ARE UN PLAN CU MINE,de aceea vreau sa fac doar planul Sau.
    @Mihaela,Dumnezeu poate face mult mai mult pntru tine.Ma bucur ca ai vazut mana Lui la lucru,atunci cand te predai lui Isus in toatalitate,100% fara 1%rezerve El va face prin tine mari minuni,si vei fi o binecuvantare pentru cei de langa tine.
    @Iosif,daca Dumenzeu ar asculta toate dorintele noastre….De multe ori m-am intrebat de ce nu a ingaduit anumite lucruri de dorit in viata mea.Dupa un timp am ajuns la concluzia ca El stie ce e mai bine pentru mine.Exact ca un tata care da daruri bune fiului lui.
    @ Allex,ma rog pentru acel sofer.Si el este creatura Domnului.Datoria noastra ca oameni este sa ne iubim unii pe altii asa cum ne-a iubit El.De multe ori vad mana Lui la lucru.Zi de zi,daca esti atent,Satana cauta sa te distruga.Mai ales atunci cand vede ca te pierde de maini.Cand renunti la anumite obiceiuri rele,Satana se lupta si trage de carlig,te trage inapoi,si tu inerci sa-i scapi,atunci cand trage carligul inapoi si tu te zmucesti,smulge cu tot cu carne.Am vorbit figurativ.Dar cam asa este.E geru sa rezistam domnului intunericului.Dar Domnul e mai tare!Chiar daca doare,stiu ca El ma va izbavi de acest trup de moarte.

    Răspunde

Lasă un comentariu