In asteptarea barbatului perfect!

Dora:  Dragele mele,oare cat trebuie sa mai asteptam ca sa apara si pentru noi barbatul perfect?

Tanţa:  O,Dora,de mult visez la barbatul perfect…de ani de zile…

Frusina: Fetelor,pentru mine barbatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:sa fie frumos…blond,sa aiba si ochii albastrii,sa fie atletic,ca mie nu-mi plac burtosii si ghebosii.

Rafira: Din partea mea poate sa fie si mai putin aspectuos…daca are bani,o vila la Mediterana,o insula si un iaht,e perfect,un asa barbat imi doresc!

Ilinca: Eu visez un barbat care sa-mi aduca dimineata micul dejun cand ma trezesc.

Dora: Eu vreau ca barbatul sa stie sa faca de toate.Sa spele,sa gateasca,sa calce rufe,sa duca gunoiul…

Tanta:  Asa e Dora,si eu imi doresc tot asa,dar daca se poate sa aiba grija si de copii…stiti mie nu-mi prea plac.Sunt galagiosi,toata ziua vor cate ceva.Sa se ocupe el de ei!

Rafira: Lasa draga,daca are bani,nu face el nimic si nici eu.Platim sa faca altii.Sa aiba bani si toate problemele se rezolva!

Ilinca: Eu vreau un barbat care sa ma iubeasca,si sa nu fie gelos…stiti eu ma plictisesc foarte repede…nu pot sa stau numai cu el.Deci sa accepte ideea ca nu pot sa-l iubesc numai pe el.

Tanta: Mai fetelor dar oare cat va mai dura?Eu o sa-l astept cat va fi nevoie,nu pot sa vad altfel lucrurile…

Dora:  Nu conteaza cat va dura!Important e sa ne atingem idealurile!

Si asteptand zi de zi barbatul perfect…au ajuns precum in aceste imagini!Barbatul perfect nu a aparut…

Acest fenomen se poate intampla si invers,adica barbatilor.Nu numai femeile au asteptari prea mari.Sunt multi care isi doresc perfectiuni.

Nimeni pe acest pamant nu e perfect.Toti avem neajunsuri.Fie in caracter,fie nu avem destui bani,fie nu aratam senzational…

Barbati si femei,prin prisma acetor asteptari ajung  sa nu-si intemeieze o FAMILIE.

De ce?

E ATAT DE IMPORTANTA O FAMILIE?

Multi aleg concubinajul,ca daca ceva nu le convine sa se desparta cand poftesc.Altii prefera sa stea singuri si sa viseze la Feti Frumosi si Ilene Consanzene.

Tu ce preferi?

Esti cumva o Dora sau o Ilinca?

O Rafira sau o Frusina?


18 comentarii (+add yours?)

  1. costin 84
    sept. 08, 2008 @ 17:05:52

    Foarte tare :)), cand or sa gaseasca aceste fete barbatul perfect, sa ma anunte si pe mine.OK.=))

    Răspunde

  2. Andreea
    sept. 08, 2008 @ 17:07:00

    Amuzant, dar de actualitate…
    Mi-a placut 🙂

    Răspunde

  3. Balauca Claudia
    sept. 08, 2008 @ 17:12:53

    @Costin,nu cred ca te vor mai putea anunta…:))

    Răspunde

  4. violeta shalom
    sept. 08, 2008 @ 17:14:41

    eu imi doresc ca el sa-L iubeasca cu adevarat pe Dumnezeu. Restul sunt amanunte…

    Răspunde

  5. abigaella
    sept. 08, 2008 @ 17:21:20

    DA,este f importanta o familie.elen white spune ca familia este un colt de cer pe pamant.nu asteptati barbatul perfect pentru ca acesta este al femeii perfecte.deci nu o sa fie usor de gasit.insa poti avea barbatul care sa te completeze,aripa de care aveai nevoie ca sa poti zbura catre o lume mai buna si mai frumoasa,aceea pe care o poti intemeia intr-un camin.un barbat pentru fiecare fata este diferit.insa toate avem nevoie de iubire,intelegere,respect si apreciere…si cu siguranta le vom gasi in barbatul pe caruia Dumnezeu i-a rupt coasta si ne-a pus-o noua….deci asteapta coasta:P

    Răspunde

  6. Balauca Claudia
    sept. 08, 2008 @ 17:26:54

    Asa e Violeta,e important sa-L iubeasca pe Dumnezeu!Asta e prima trasatura pe care o caut la un baiat!

    Răspunde

  7. marita
    sept. 08, 2008 @ 17:27:53

    Foarte frumos…pe unii chiar ajuta lectia asta.bravo si tine-o tot asa:*

    Răspunde

  8. Balauca Claudia
    sept. 08, 2008 @ 17:28:06

    Abigaella,ai foarte mare dreptate…frumos exemplul cu coasta:))

    Răspunde

  9. Balauca Claudia
    sept. 08, 2008 @ 17:38:11

    @Ms Marita!Asa sper sa ajute!

    Răspunde

  10. Daniela
    sept. 10, 2008 @ 13:29:10

    Ffffffffffffain ……si pozele superbe!
    Si ilustratia cu coasta spusa de Abigaella mi-a placut, Dumnezeu sa ne de-a putere sa asteptam pe aceela/aceeea care e de la El pt noi fiecare in parte.

    Răspunde

  11. Balauca Claudia
    sept. 10, 2008 @ 16:09:10

    Ma bucur ca ti-a placut Dana.Si ai foarte mare dreptate cand spui ca trebuie sa asteptam pe acela/aceea care este pentru noi.Dar ce ne facem cand trebuie sa asteptam ca cele de mai sus?:))

    Răspunde

  12. iosif
    sept. 14, 2008 @ 17:31:16

    Mi-a plăcut post-ul. E de rău cu bărbaţii ăştia… Fetelor, îmi dau seama că n-o să găsiţi niciodată bărbatul perfect, dar o să-l găsit pe ăla care-l iubiţi…:-)
    Claudia, ţine-o tot aşa!!!

    Răspunde

  13. Balauca Claudia
    sept. 14, 2008 @ 17:35:04

    Mare dreptate ai Iosif!Merci de urare!

    Răspunde

  14. Alexander
    sept. 14, 2008 @ 19:26:51

    am preluat si eu articolul si scris altele despre EGOISM
    si ce inseamna sa ai asteptari de la partener.

    Intrati cu placere pe depozitar.
    Bless all.!

    Răspunde

  15. Balauca Claudia
    sept. 15, 2008 @ 08:49:42

    Am citit articolul preluat,foarte interesant ,Alexander!

    Răspunde

  16. Adi M
    sept. 19, 2008 @ 16:50:17

    Trebuie sa ma repet:acesta este un blog superb.cand o sa fie si taiosul meu http://melicovici.blogspot.com care e o tampenie pe langa acesta de fata,o s arespir usurat.Am o singura remarca:prea multe comentarii feministe.

    Răspunde

  17. arina
    nov. 25, 2010 @ 23:02:57

    e posibil sa fie creata o familie cand unul e crestin si altul nu e?

    Răspunde

    • Balauca Claudia
      nov. 28, 2010 @ 20:08:01

      Eu cred ca este posibil, dar cred ca ambii au de suferit. Poate acest lucru nu se vede la inceputul relatiei, dar pe parcurs apar probleme. E ca si cum ai sta pe masa si ai incerca sa il tragi pe prietenul tau sus cu tine pe masa ( trebuie sa depui un efort deosebit), dar el te poate trage foarte usor jos, fara prea mare efort.

      Răspunde

Lasă un comentariu